Sprawdź, jak Twoja strona jest widoczna w Internecie! Dzięki bezpłatnemu audytowi SEO dowiesz się co poprawić, aby witryna zdobywała najwyższe możliwe pozycje w wyszukiwarkach, a co za tym idzie osiągała jak najlepsze wyniki marketingowe.
W dużym skrócie jest to analiza strony internetowej uwzględniająca parametry mające pośredni i bezpośredni wpływ na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki audytowi SEO w kilkadziesiąt sekund możesz sprawdzić podstawowe parametry swojej strony, jak również jego potencjał w promocji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Jako, że nasz audyt SEO jest darmowy, możesz wykonać go w dowolnym momencie. Uzyskane podczas jego przeprowadzania informacje będziesz mógł wykorzystać na każdym etapie działalności Twojej strony internetowej.
Nowa witryna internetowa – już nawet na etapie tworzenie nowej strony internetowej, warto mieć nie tylko gotowy plan działania, ale również gotową analizę SEO. Dzięki darmowemu audytowi będziesz mógł wprowadzić odpowiednie poprawki już w początkowej fazie powstawania strony.
Początek promocji – darmowy audyt SEO to świetny sposób na rozpoczęcie działań w kierunku promocji serwisu internetowego. Nie dość, że poznasz podstawowe elementy składające się na pozycjonowanie, to jeszcze sprawdzisz, które z obszarów Twojej strony wymagają poprawy.
Analiza SEO prowadzonego przez obecną firmę – dzięki darmowemu audytowi SEO zyskasz informacje o działaniach, które być może wymagają poprawy. Dzięki tej wiedzy sprawdzisz czy dotychczasowe elementy zostały wprowadzone prawidłowo oraz czy są koniecznie dodatkowe działania w danym zakresie.
Zmiana usługodawcy – nie jesteś zadowolony z usług dotychczasowej firmy pozycjonerskiej? A może Wasze współpraca dobiega końca? To idealny moment, żeby przeprowadzić darmowy audyt SEO! Dzięki niemu zyskasz potrzebne dane, które przydadzą się podczas negocjowania warunków umowy z nowym zleceniobiorcą.
Optymalizacja stron WWW polega na dostosowaniu kodu, treści oraz grafik serwisu internetowego pod kątem wymogów danej przeglądarki. Odpowiednio przeprowadzona optymalizacja przyczynia się do wyświetlania witryny na wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania, zwiększając tym samym ruch na stronie, co z kolei może przyczynić się do spełniania założonych celów sprzedażowych.